Tájékoztatás igazgatási szünet elrendeléséről

Tisztelt Lakosság!

 

Téglás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, a Téglási Polgármesteri Hivatalban 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig tartó igazgatási szünet elrendeléséről döntött az alábbi határozatával:


 

„Téglás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 123/2022. (XI.24.) határozata:

Téglás Város Önkormányzata Képviselő-testülete – a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) kormányrendelet alapján – 2022. december 22 – 2023. január 6-ig igazgatási szünetet rendel el a Téglási Polgármesteri Hivatalban.

A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt a szükséges intézkedések megtételére.

Határidő: 2022. november 30.

Felelős: jegyző”

 

Tájékoztatom a lakosságot, hogy az igazgatási szünet időtartama alatt:

  • az ügyfélfogadás szünetel,
  • a hivatal és az önkormányzat hivatali tárhelyére, valamint e-mail és postacímére érkező küldemények korlátozottan kerülnek átvételre,
  • dokumentumok személyes benyújtására nem lesz lehetőség.

 

Az igazgatási szünet időtartama nem számít be a Hivatal előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.

 

Haláleset anyakönyvezése, valamint rendkívüli, halaszthatatlan ügyekben a hivatal telefonos ügyeletet ellátó munkatársai munkaidőben, az alábbi telefonszámokon lesznek elérhetők:

  • december 22-23-án: 06 20 484 8615
  • december 27-30 között: 06 20 2854 846
  • január 2-án: 06 20 484 8615
  • január 3-6 között: 06 20 361 8726

 

Kérem a Tisztelt Lakosság megértését, szíves türelmét és együttműködését.

 

 

Szilágyi József László

jegyző

';